DEKONSTRUKCIJA 'DEKONSTRUKCIJE'
Bismi'lllâh
TOMAHAWKTHEATRE, GUANTANAMO BLUES
Dvije su konstante u tekućim svjetskim raspravama o religiji, koje su obje u ozbiljnoj svezi s onim što možemo nazvati ženskim pitanjem. Navest ćemo ih zajedno s njihovim pod-konstantama:
1. da se pod terminom religija "podrazumijeva ono što kao takvo medjusobno dijele Abrahamske religije",
1a) pri čemu samo jedan njegov član, tj. Islâm, dobiva konstantno terorističke predznake;
2. da je "dekonstrukcija religije", u okviru nove znanosti, "Rodnih studija", neophodna u procesu suvremenog oslobadjanja žene,
2a) koja se dekonstrukcija prije svega usredotočuje na Islâm, tj. njegove sljedbenike.
TOMAHAWKTHEATRE, GUANTANAMO BLUES
Ali avaj, kako nepouzdane konstante! Artikulirajući svoj usklik, autor ovog teksta (ili autorica, ako neko više voli tako!), izražava njim ujedno i svoje žaljenje što neće, zahvaljujući ograničenosti vremena i prostora jednog časopisa, imati priliku njihova šireg i uporednog obrazlaganja. Nego će, umjesto toga, s istim ograničenjima stalno na umu, govoriti o gornjim "konstantama" i "pod-konstantama", koje su i znanstveno, i politički, i medijski, in, samo sa stajališta Islâma, kojeg se one, uostalom, ponajviše i tiču.
Dakle, avaj! Jer, mada velikodušno pripušten u Abrahamsku familiju religija, Islâm se, odnosno tekstovi o njem, i dalje otiskava sa starih stereotipa. Svoju gotovo histeričnu medijsku i političku aktualnost on i danas duguje, ne njegovu boljem poznavanju, koje bi nužno otkrilo historijsku ulogu Islâma, tj. Qur`âna, kao kompletiranja i sinteze svih ranijih Objava, već ponovno uskrsloj križarskoj mantri , koja ga u svijest i podsvijest suvremenikâ ukucava kao generatora straha i užasa, prije svega.
>>>
>>>